Dokumenttielokuva Onnelliset levitetään tilausvideona

TIEDOTE 17.8.2016

Dokumenttielokuva Onnelliset levitetään tilausvideona

Keskustelua herättänyt dokumenttielokuva Onnelliset on saatavilla digitaalisista vuokraamoista 15.8. alkaen.

Ohjaaja Wille Hyvönen koki olevansa maailman onnellisin ihminen ja päätti tehdä onnellisuudestaan elokuvan. Samaan aikaan hän törmäsi onnellisuuden ympärille syntyneeseen valtavaan bisnekseen: ihmiset olivat valmiita maksamaan suuria summia onnen ammattilaisille, elämäntaitovalmentajille tullakseen entistä onnellisemmiksi. Hyvönen valitsi mielestään kaksi kiinnostavinta valmentajaa ja päätti osallistua heidän kursseilleen kuvausryhmineen. Elokuva ja valmentajien kurssit eivät olleet päässeet kunnolla vielä alkuunkaan, kun Hyvösen käsitys omasta onnellisuudestaan joutui kyseenalaistetuksi voimalla, josta hänellä ei ollut aiemmin aavistustakaan. Se muutti totaalisesti niin elokuvan kuin päähenkilön elämänkin. Nyt Hyvösen olisi muodostettava uusi suhteensa onnellisuuteen.

Elokuvan voi ladata katsottavaksi esimerkiksi Soneran, Elisan ja Watsonin digitaalisista vuokraamoista. Tilausvideon levittäjänä toimii SF Film Finland Oy. Suomen teattereissa elokuvaa oli mahdollista katsoa marraskuussa 2015 alkaen.

DIGITAALISET VUOKRAAMOT
Watson